Työvuorokoordinaattori

  • Osa-aikatyö
  • Helsinki

Kotisivu Farmania Oy

Apteekkityötä ja lääkealan palveluita hyvällä fiiliksellä!

Oletko sinä Farmanian uusi

TYÖVUOROKOORDINAATTORI? 

Etsimme nyt tiimiimme kahta osa-aikaista työvuorokoordinaattoria työskentelemään asiakaspalvelun, työvuorosuunnittelun ja erilaisten toimistotöiden parissa viihtyisällä ja vauhdikkaalla toimistollamme Helsingin Kalliossa iloisten ja rentojen työkavereiden kanssa!

Farmania Oy on tunnettu luotettavana, reiluna sekä lämminhenkisenä apteekki- ja lääkealan työnantajana, ja työmme koostuu henkilöstö- ja asiantuntijapalveluiden tarjoamisesta asiakkaidemme tarpeisiin ympäri Suomea. Teemme tärkeää työtä luomalla asiakkaillemme sujuvampaa arkea, edistämällä korkeatasoisen lääkehuollon toteutumista sekä tukemalla asiakkaidemme liiketoiminnan kehittymistä työelämän muuttuvissa tilanteissa.

 

Tehtävänkuvaus  

Työvuorokoordinaattorina työskentelet osana apteekkipalveluiden tiimiämme ja työpäiväsi koostuvat asiakkaidemme henkilöstöpalvelutilausten vastaanottamisesta, työvuorojen suunnittelusta, päivystystoimintaan osallistumisesta sekä erilaisten tietokantojen ylläpidosta ja muista avustavista toimistotehtävistä.

Työ sisältää aikaisia aamuvuoroja, myöhäisiä iltavuoroja ja viikonloppuvuoroja. Sinulla on mahdollisuus vaikuttaa omaan työmäärääsi sekä työvuoroihisi ja työtä on mahdollisuus tehdä osittain etänä. Työ sopii tehtäväksi myös opiskeluiden tai toisen työn ohessa. Tehtävä on määräaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan kesäkuun aikana.

 

Toivomme sinulta   

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, sillä työ sisältää runsaasti yhteydenpitoa sekä asiakkaisiin että työntekijöihimme. Vahvuuksiisi tulee kuulua myös oma-aloitteisuus, huolellisuus, hyvä paineensieto ja kyky tehdä nopeitakin päätöksiä. Näppärä tietoteknisten ohjelmien käyttö sekä looginen päättelykyky tekevät työnteosta sujuvaa.

Etsimme ennen kaikkea positiivisen ja reippaan asenteen omaavaa henkilöä, jolla on halu oppia uutta ja olla mukana rakentamassa yrityksemme menestystä tarjoamalla erinomaista palvelua asiakkaillemme. Katsomme eduksi kokemuksen vastaavista työtehtävistä.

 

Tarjoamme sinulle  

Joustavuuden lisäksi tehtävä tarjoaa vaihtelevuutta työpäiviisi sekä mahdollisuuden käyttää osaamistasi sekä vahvuuksiasi monipuolisesti. Meiltä saat kattavan perehdytyksen ja apua työtehtäviesi hoitoon esihenkilöltäsi ja muilta kollegoiltasi. Pääset työskentelemään nuorekkaassa, rennossa ja välittävässä työyhteisössä, jossa työntekijän hyvinvointi ja viihtyvyys ovat avainasemassa.

 

Työntekijöidemme ajatuksia siitä, miten he kokevat Farmanialla työskentelyn:

”Työntekijöitä arvostetaan ja heistä pidetään huolta. Esimiestyöskentely on inhimillistä ylintä johtoa myöten.” 
 
”Mahdollistanut joustavan työskentelyn opintojen ohessa. Olen kokenut, että Farmanialla arvostetaan työntekijää ja otetaan huomioon työntekijän toiveet todella hyvin.” 

 
”Joustavuuteen erilaisissa elämäntilanteissa, joskus yllättävissäkin tapahtumissa. Koen, että olen tavallaan puhjennut kukkaan Farmanialla työskennellessäni saadessani välillä uusia ja mielenkiintoisia kokemuksia.” 

”Farmania on ollut yksi parhaimmista työpaikoistani!” 

 

Kiinnostuitko? 

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 3.6.2022 rekrytointijärjestelmämme kautta. Tehtävä täytetään välittömästi sopivien hakijoiden löydyttyä, joten olethan pikaisesti yhteydessä! Lisätietoja tehtävästä antaa Apteekkipalveluiden liiketoimintajohtaja Hanna Räsänen, puh. 050 388 0018 tai hanna.rasanen@farmania.fi.

Farmania Oy on henkilöstö- ja asiantuntijapalveluita apteekeille ja lääke- sekä terveysalan toimijoille tarjoava, voimakkaasti kasvava yhtiö. Yhtiö on perustettu vuonna 2012 ja nykyisin työllistämme yli 200 farmasian ja lääkealan asiantuntijaa. Farmania Oy on osa Suomen Apteekkariliiton konsernia, johon kuuluvat lisäksi lääke- ja terveysalan tukkukauppa Medifon, tietojärjestelmiä ja tietoliikennepalveluja apteekeille tuottava Pharmadata ja viestintäyhtiö PharmaPress. 

To apply for this job please visit www.recright.com.